Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Μηνυματάκι


12 σχόλια:

  1. Κι αυτό που λέει στο μήνυμα καλή μου είναι αλήθεια ένα θαύμα.Μερικοί το καταλαβαίνουν αργά... στα δύσκολα!Κι αυτό είναι υποκρισία και ντρέπονται γι΄ αυτό.Όταν όμως ανακαλύψουν και βάλουν στην καρδιά τους Εκείνον, τα πάντα μπορούν ν΄ αλλάξουν!Μόνο πίστη βαθιά χρειάζεται!
    Όμορφο το μήνυμά σου... προς "πολλούς" αποδέκτες!
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα και κάτι τόσο απλό... :) είδες... τα πάντα με σοφία έχουν φτιαχτεί.. Πώς μετά να πεις πως δεν πιστεύεις; Αφού γύρω μας όλα είναι μικρά θαύματα :)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ γλυκά! Καλό σαββατοκύριακο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόση τελειότητα κρύβει ακόμη και το φτερό μιας πεταλούδας....!
      Να περνάς όμορφα κοριτσάκι μου....σου στέλνω κι εγώ ένα γλυκό φιλάκι :)))

      Διαγραφή
  3. Αχ γλυκιά μου Ωραιοζήλη τι γαλήνη να ήξερες προσφέρει το σπιτάκι σου..τι ομορφιά εδώ μέσα..ομορφιά ψυχης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...μου δίνουν μεγάλη χαρά :)))
      Αποτελεί πλέον μια αγαπημένη συνήθεια για μένα :))
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και αληθινό! :)

    Καλή σου μέρα! :)
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικά πανέμορφο!
    σ'ευχαριστώ ξανά και από δω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!