Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Καλή χρονιά!

10 σχόλια:

  1. Ευτυχισμένο το νέο έτος, μάτια μου!
    Να είσαι γερή και με πολλή αγάπη στη ζωή σου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχισμένη χρονιά συριανάκι μου....!
      Με τις καλύτερες ευχές μου για πολλές όμορφες στιγμές :)
      Σσσσσσμουτς πολλά πολλάααα

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά Ωραιοζήλη μου, να είναι δημιουργική, εμπνευσμένη, γεμάτη από όμορφες στιγμές και να σου φέρει όλα όσα ονειρεύεσαι! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου :)
      Καλή χρονιά και σε σένα με χαρά και δημιουργία!
      Φιλιάαα

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Ωραιοζήλη μου!
    γεμάτη χαρές κι αγάπη πολλή!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχριστώ Αριστέα μου!
      Χρόνια πολλά και μια υπέροχη χρονιά με πολλούς φίλους και αγάπη!!!
      Φιλάκια πολλάαααα ❤

      Διαγραφή
  4. Kαλή χρονιά, υγεία και ευτυχία εύχομαι.

    Και εγώ λέω που είναι αυτή και έχει να φανεί τρεις μήνες. Εκεί που έγραφε κάθε μέρα, καλά είπε δε θα συνεχίσει το καθημερινό, αλλά όχι και τρεις μήνες. Και τελικά έχεις αλλάξει το url και το widget έχει το παλιό :). :P Τι έχασα, τι έχασα; Πάω να δω! :D

    Πάλι καλά που πάτησα το λινκ δε λες. :P
    http://enakathemera.blogspot.gr/2016/09/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γιώργο μου!
      Μια χρονιά γεμάτη εκπλήξεις, αγάπη και χαμόγελα σου εύχομαι :)

      Το ξέρω ότι το λινκ δεν δείχνει πλέον την σελίδα μου, αλλά όπως βλέπεις δεν έχασες και πολλά...χιχιχιχι
      *Δεν μας είπες τελικά την Πρωτοχρονιά ήρθε κανένα παιδάκι για κάλαντα;;

      Διαγραφή
    2. Μια φορά χτύπησε το κουδούνι και την Πρωτοχρονιά. :/

      Διαγραφή
    3. Τελικά πάλι καλά να λες...σε μας δεν ήρθε κανένα, τα άκουσα μόνο στο χωριό που είχα πάει τα Χριστούγεννα!
      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!